you're the best!

har varit sjuk i 2 dagar nu, idag är jag mycket mycket bättre! tack och lov. men trots att jag varit sjuk så bestämde jag och sofi att det inte fick hindra oss från att ses och det är pga att hon ska flytta som jag sagt innan. så även fast jag hade feber så kom hon, och båda var med på det så ja. och jag ångrar mig icke för fem öre, för jag lyckades inte smitta hennes samt att jag blev inte sjukare utav det. så hon kom hit i torsdags, och sov hos mig tills igår, och sen stannade hon över till idag med, sa har haft henne här två nätter - behövdes! igår var en sjuk - dag för oss båda. vi såg ut som fan, och vi mådde inte bäst någon utav oss. men det hindrar absolut inte oss från att ha kul. vi har kul vad vi än gör! blev sängen hela dagen nästa, på tv:n gick eva&adam avsnitt, och på datan kollade vi youtube t. ex klippen i inlägget nedan och ni förstår ju vad att kolla på dom klippen resulterar i - skratt&tårar! haha. blev en gotte dag också. eko chips, pommes pinnes, vars en b&j, och kakor. syndaren nr. 1! men jag var sjuk, och vi valde att köra fullt ut en sist gång innan hon flyttar! tråkigt mätta vi var mot kvällen, jag var så trött och mätt att jag inte orkade hämta tandkräm (tändkrämen på mitt badrum där uppe var slut) men då gick sofi ner, kommer in på rummet och säger att hon hade tagit en klick tandkräm på sitt tandborste skaft till mig. haha! tack sofi. allt är bäst tillsammans med dig. jag kommer sakna dig varje sekund!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0