workout.

nu när vädret börjat bli sämre, och sommaren lider mot sitt slut så ska jag börja dra mig till gymmet igen. blir det gamla vanliga - spinning. det passar mig bäst inom "gym-området" samt att styrka är ju aldrig fel för kroppen/figuren. så blir väl lite sådant okzå. men framför allt är det spinning som gäller. är min mage i vanligt tillstånd på måndag (vilket jag verkligen hoppas. konstigt annars?!) så ska jag börja då. ska väl börja med att köra 3ggr per vecka! jobbar som nanny/barnvakt 3 veckor till i viken, så blir väl ganska perfekt med träning därefter. sen får vi se hur det blir med jobb efter det, därefter kan jag planera upp min träning efter de 3 kommande veckorna (: ska bli skönt att dra igång igen faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0