varför inte en liten lista? ..

01. Tre namn jag lyssnar till: mandi, amanda ..

02. Ålder: 20, 21 i dec.
03. Vart bor du: helsingborg.
04. Bor tillsammans med: mamma, &bror.
05. Husdjur: en katt, &en ödla. samt en katt hos babe.
06. Färg på ditt hus: rött/orange tegel.

07. När är du född: 1989, perfekt årgång. (;

08. Klass: ingen. skolan är slut för min del!
09. Vilket år tar du studenten: har redan tagit studenten. tyvärr!

10. Något jobb: ring-in-jobb för tillfället! 
11. När gick du upp i morse: cirkus, 1030.
12. När ska du sova: senare ikväll, ofc.
13. Duschat idag: inte än. ska snarast.
14. Kramat någon idag: nej, inte idag.

15. Pussat någon idag: fick puss på kinden innan babe gick till jobb.
16. Vad har du ätit idag: frukost än så länge.
17. Dagens klädsel: t-shirt och shorts. tror inte det blir ngt annat idag?
18. Dagens smink: inget alls idag.

19. Dagens sötnos: min figgo. ♥

20. Dagens roligaste: inget än. men dagen är inte slut :)

21. Har du många vänner: ja, ganska!

22. Hur många har du kysst: oj, jag vet inte.
23. Vem kramade du senast: babe.

24. Vem saknar du: saknar min släkt, och allt vi gjorde förr! så saknar ngr st.

25. Hur många har varit otrogna mot dig: en, vad jag vet?.
27. Har du pojk-/flickvän: ja. 
28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma, &jossan.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Jossan "Jag älskar dig.
Du är verkligen världens finaste vän. Hoppas du vet det. <3"


FAVORIT:

31. Film: många favoriter, men ..

32. Låt: ingen direkt favorit just nu. 
33. Mat: ceasarsallad!

34. Dryck: Vatten, iskallt!
35. Färg: babyrosa/babyblå.

36. Tv-serie: one three hill

37. Stad: får väl säga, helsingborg ..
38. Land: england/newqauy!
39. Ämne i skolan: idrott, &bild.
40. Tv program: fam. guy.


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: sofi.

42. Personen du pussade: babe.

43. Gången du spydde: evigheter sen!

44. Gången du grät: ett tag sen iallafall.

45. Pizzan du åt: sist var .. ?

46. Gången du var i Göteborg: förra sommaren.

47. Gången du var i Stockholm: never been there!  :o
48. Gången du duschade: igår 
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: babe.

51. Svart eller vitt: vitt
52. Hund eller katt: både och!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda är bra.

54. Tvspel eller datorspel: tvspel, såklart.
55. Singel eller upptagen: upptagen!
56. Pussas eller kramas: kramas.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: nothing.
58. Ragga eller bli uppraggad: bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget. har aldrig följt ngt av det.
60. Har du svart hår eller blondt: inget av det. har rött hår!

61. Har du blåa ögon eller bruna: blåa.

62. Choklad eller lakrits: svårt val ..

63. Göteborg eller Stockholm: göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: både och ..
65. Coca cola eller fanta: läsk är ingen passion. dricker det never!
66. Pizza eller kebab: kebab. riktig!
67. Randigt eller prickigt: randigt.
68. Älska eller älskas: båda
69. Leva eller dö: leva (:

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: många, familjen, vänner m.m

71. Personer du hatar: finns väl någon kanske. ingen jag vet på rak arm ..
72. Pojk-/flickvänner du haft: 3 seriösa
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: x-antal!

74. Glassar du ätit på en dag: tre tror jag?
75. Nämn en festival du vill på nästa år: ingen speciell.

76. Gånger du haft minnesluckor: ja, det har hänt.
77. Gånger du varit hög: ingen!

78. Personer du saknar just nu: ganska många
79. Gånger ditt hjärta brustit: någon gång.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: babe!
81. Träffade du senast: mamma som hämtade mig.

82. Sjöng du senast för: ingen, för deras skull!.
83. Hade du senast en msn-konversation med: msn är inget för mig.
84. Spelade du tvspel med senast: martin, &hans vänner.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: babe.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha vet inte?

87. Förtjänar att dö: finns många! spec de som skadar djur.

88. Är söt: min figgo.
89. Vill du sova jämte inatt: babe!

 

VAD:
90. Gör dig glad: presenter, djur, babe och umgås med vänner

91. Gör dig ledsen: när man blir sviken t. ex.

92. Vill du helst göra nu: träffa sofi, som kommer hit idag!
93. Önskar du att du slapp göra: ?

94. Vill du ha nu: lite gotte.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: en resa.

96. Längtar du till: att få komma till newqauy igen!

97. Tycker du om dina betyg: ja, absolut!
98. Ångrar du i ditt liv: inget vad jag kan komma på nu 
99. Är det bästa som hänt dig: väldigt mycket!

SANNINGAR:
Berätta fem sanningar om dig:
Jag är mörkrädd, och sover alltid med tv:n på om jag sover ensam!
Jag är väldigt omogen, och oseriös, på ett bra sätt, men kan ibland bli för mycket?
Jag tror att jag hade kunnat bli en bra komiker?
Jag gråter alltid när det handlar om djur som far illa vid sig. Även om det bara är på film!
Jag tänker ibland alldeles för mycket.

Fyra sanningar om ditt kärleksliv:
Jag har haft många oseriösa, och löjliga förhållande.
Jag har gjort många misstag!
Jag har älskar min nuvarande pojkvän, martin, mer än någon annan jag varit ihop med.
Jag vet att martin är den rätta för mig.

Tre sanningar om ditt familjeliv:
Mamma och pappa är särbo.
Mamma och pappa har aldrig varit gifta.
Jag älskar min mamma högst på denna jord!

Två sanningar om mitt vänskapsliv
En av mina bästa vänner, sofie, ska flytta till london.
Josse är en av dom bästa som finns!

En sanning om min personlighet:
Jag är snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0