vad gick fel?

jag undrar ofta vad som gick fel, vad som gick snett när vi alla gled isär .. var det vi, eller var det världen som valde att splittra såhär på oss efter så bra relation? jag tror tyvärr att det var - vi. allt vi gjort ihop sen våra första andetag. var blev allt av? jag minns det som det var igår, alla saker vi gjort, och allt som vi skrattat åt, bråkat om - allt. jag satt häromdagen och tänkte på när vi var i lalandia, vi hade så skoj, alla var tillsammans och just då visste jag att vi alltid skulle hålla ihop, men jag hade fel, det ser jag idag .. jag kommer aldrig sluta fråga mig själv: varför? varför vi? och jag kommer alltid hoppas att vi ska komma tillbaka till den plats vi en gång var på, när vi alla var tillsammans. jag saknar allt, jularna ihop, lalandia, tomelilla, när vi var små och alltid lekte på sandgatan tillsammans, alla hyss vi gjort, allt bus, allt vi varit med om, när vi sålde körsbär utanför tvärby tobak! det finns så mycket mer vi gjort tillsammans under alla åren, men en dag tog allt slut .. vi växer, blir äldre, skaffar familj, vi älskar, vi hatar, vi minns, vi glömmer, och just nu så har vi glömt. vi har glömt bort oss. jag hoppas att alla dom glada minnena genom åren ska låta oss hitta tillbaka till varandra. om det aldrig blir så, så hoppas jag att ni alltid kommer minnas det vi hade, och jag hoppas att ni en dag ska förstå - precis som jag, att vi behöver varandra. för det gör vi. ni kanske inte vet det, men jag vet det, och en dag kommer ni också inse det. varför släppa taget om något så bra? varför? jag vet tyvärr inte. men sålänge ingen vågar ringa, vågar komma, vågar diskutera, vågar visa känslor, så är det såhär det kommer förbli. det kanske aldrig kommer kunna bli som det en gång var, men jag vet att det kommer kunna bli bra. jag avslutar enkelt, för jag tror ni förstår vart jag vill komma! jag behöver er, vi behöver varandra, och jag älskar er, med hela mitt hjärta. för ni är trots allt en stor del utav mitt hjärta. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0