still sick!

är fortfarande syk! ): vilket är pest. suttit hemma och bara ugglat i två dagar nu. hoppas på bättre mående imorgon? fick iallafall ett sms idag om att min ena maxiklänning hade kommit och kunde hämtas ut på ättekulla. och bara för att få lite frisk luft i lungorna så följde jag med mamma som egentligen skulle hämta det själv till mig. sen åkte vi till familia, lite folk, vilket jag önskade! mamma behövde kattmat, samt att vi skulle köpa något för min mage på apoteket. blev en snabb-runda med tanke på att jag inte vet om det jag har smittar? .. men på vägen till apoteket så sprang jag på lite affärer .. så jag köpte:



glans spray från tigi. catwalk! samma som gör bed head.



tre st av världens bästa toppkräm från schwarzkopf!
(bed heads är också bäst!)



brun ögonbryns "mascara" från lumene.



tre vardagliga tights, bra till jobb och vardagar
3 för 2 på cubus.



och min maxiklänning! älskar den! jag vet, sjukt dålig bild. sry ):
fick inte till någon bättre. 

och nu ska jag bara vila och bli frisk. mamma har gjort omelette med bacon så ska ner och äta det nu hade jag tänkt! man har lite svårt att äta när magen är kass, if you know what i mean? mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0