sms.

s: saknar dig sååå mandi :(
a: och jag dig!! förstår du hur mycket
jag hatar att du ska flytta? :(
s: ja, det är piss att vi bara kommer
kunna ses jätte sällan :( i hate !!
a: det kommer bli sjukt tomt. jag
kommer sakna dig varje dag! hatar verkligen
att du flyttar. verkligen hatar! :(

.. min bästa vän ska flytta, igen, och jag kan inte hata det mer än vad jag redan gör! :( vill bara att hon alltid ska vara nära, och nu kommer läget inte bli så .. imorgon ses vi, för sista gången innan hon flyttar, hur fixar man något sånt? 















vi tog alltid bilder, men vi lyckades aldrig ta en seriös bild. hoho!
men fan vad jag kommer sakna dig, sofi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0