lördag.

idag vaknade jag upp i babes lägenhet, ensam! ): han började jobba kl 0700. usch! vaknade cirkus 1030 med att molly mös med min hand. ♥ gick upp och diskade till babe, samt så gjorde jag tårta till honom, som han ska ha imorgon när han ska ha lite födelsedagskalas! dels för att jag ville vara snäll, och dels för att han skulle slippa göra det imorgon, och istället kunna sova ut, vilket han behöver! :) snällt mandi. sen kom mamma och hämtade mig. orkade inte bussen, som vanligt! blev lite frukost och snack om allt. och nu sitter jag här, framför datan. känner mig lat! :o sen kommer sofi hit idag, antar att hon kommer vid cirkus 1600 - 1700 :) vad vi gör vet jag icke än faktiskt. maxi, film och snack kanske! :)




tre år gamla bilder. enjoy! fifan vad fina, fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0