i'm sick?

jag är sjuk på något sätt, ingen feber eller så. men min mage är inte bra till 100% :o samt kallsvettas och känner mig allmänt ofräsh, vilket är min största fasa - att inte vara ren! badade nyss, inpacking och lite film. vilket var skönt men har ändå ont . . me dont likey ): är inget allvarlig antar jag, bara magsår kanske? magkatarr? eller något annat? har inte så bra koll. men det kom igårkväll, haft det hela dagen, och känns inte riktigt bättre. jag får ge det någon dag till känner jag. ger det tills fre, eller lör iallafall. sen får jag se hur det blivit. hoppas på bättre såklart (:

med andra ord har jag bara varit hemma idag. jossan ringde innan och fråga om jag ville färga hennes hår, självklart ville jag det men kunde inte pga magen. vill inte riskera att hon blir smittad! :o så sa att vi skulle se hur jag mår imorgon, såfall ska hon komma hit så jag gör det på henne. fast allt beror på magen . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0