freaky monday!

igår natt vaknade jag upp av en martin som kramade om hela mig, en berusad martin! (; men lika fort så somnade jag om igen, var sjukt trött och helt borta. kl var trots allt något vid 0315, typ? så vi somnade gott. sen vaknade vi upp tillsammans här, super mysigt! lågt och bara mådde och mös! sen var mami så snäll och körde oss hem till honom. vilket var sjukt snäll för jag hatar att åka buss. hade hellre gått hem till honom! iallafall, så hon körde oss dig vid 2, halv 3 tror jag, och då la thomas, martins kompis, fortfarande och sov i martins lägenhet. snacka om hård natt för honom! sen tog vi bilen till mc, köpte mat, och hem till martin igen, käkade, och kollade alice in w .. (: vi alla tre var sega och höll på att somna. sen körde vi thomas till stationen, och vidare hem till mig för mat, igen! hoho. sen badade vi, mys! sen blev det sängen, film, mys och sovandes! mysigt, (om martin inte hade snott täcket hela natten, ): hihi)

sen idag fick jag gå upp 0800, skulle vara hos tandläkaren 0830. segt! ): inga hål, som vanligt! ja, riktigt nöjd. har starka tänder. glad för det :) dock börjar mina visdoms tänder komma så har ont i tandköttet vilket jag fick "medicin" för. kanon! idag är ett frågetecken, vet inte om sofi kommer hit, hon skulle se om hon hann, vilket jag hoppas! annars ska jag ut och gå med jossie, mysigt! (: men vi får se helt enkelt. blir jobb imorgon så blir inte någon super lång dag dock. men just nu sitter jag vid datan och väntar in ett svar från sofi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0