error!

förra veckan, på festivalen, så jobbade jag i blomster butiken, inga konstigheter? så var där en kille i typ, 25-30 års åldern utanför affären som ställde frågor om typ alla blommor, och jag bara svarade för han var ju en vanlig kund som alla andra. sen var det inget mer med det! sen igår när jag jobbade och skulle ut och börja plocka in så var han där igen, men samma där så tänkte jag att han bara var en helt vanlig kund. kunder kan ju komma tillbaka! så han ställde tusen frågor om blommor, och tillsist gick jag inte för att vänta på att han skulle gå. så säger annica "vad är klockan? vi måste börja plocka in" och då säger jag bara att jag vill vänta tills han gått för han var jobbig .. och då kollar annica ut såklart, och då säger hon "amanda! du ska akta dig för honom! han har varit här och frågat efter dig, och varit här någon mer gång och kollat efter dig! jag hade tänkt säga det med har bara glömt bort det! jag vet inte om jag vågar lämna dig ensam här" men tjena! obehaglig jäkel. så jag gick ju absolut inte ut igen fråns han hade gått, vilket han gjorde tillsist, men ändå?! känns ju faktiskt läskigt. :o nu får jag alltid kolla en x-tra gång över axlen när jag jobbar där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0