dåligt.

nu har jag varit sådär dåligt igen på uppdatera, och nu har jag nästintill glömt vad jag gjort om dagarna! :o förra veckan i onsdags skulle jag möta upp bella, mina och anna. men det blev bara jag och mina, så vi stack till mezo och åt, super gott och super trevligt! pratade om allt och inget. gillar min lilla mina! :) 



sen i torsdags jobbade jag dubbel-pass, om man kan säga så? steg upp halv 7, bussen iväg till viken för att jobba 0900 - 1300, sen vidare till blomstergruppen för jobb där 1400 - 1800. var duktigt trött på kvällen! så somnade riktigt gott!

sen på fredagen jobbade jag, sen träffade jag jossan för att sola! sen hem där sofi väntade på mig, mat och sen drog vi ner till festivalen för en lugnt kväll, gick mest runt och kollade, inget festande eller något sånt. festivalen är överskattad, och jag känner att satan vilken besvikelse festivalen är. vi såg nästintill ingen vi kände, inte ens en bekant .. blir sämre år för år, eller är det bara vi som blir äldre och äldre? .. mmm!

sen i lördags jobbade jag själv i affären, vilket gick hur fint som helst. därefter åkte jag och sola, sen vidare hem. sen vid .. 1600 - 1700? kom jossie hit, med mat! :D käkade, och gjorde ve oss för att sen dra vidare hem till martins kompis, jeppe, vilket började riktigt trevligt, men väl nere i stan slutade det .. konstigt? ;b

bilder från lördags





































&idag har jag jonnat, 0900 - 1300. sen mötte jag jossie på miatorp för att sola, sen följde hon med mig hem en sväng! och hungriga blev vi, och ingen mat hemma, så bara ska hon och hennes föräldrar åka och käka korv med mos, och ja, det vill fanimig jag också ha. fick jag någon? no! ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0