brrr ..

jag blir faktiskt ganska galen! ni minns att jag beställde rosa converse, va? mm, gjorde det iallafall .. får ett brev där dom tackar och är glada att ha mig som kund (för att göra ett instick så skulle skorna komma nu i början av aug) och skorna fanns på deras hemsida, vilket dom f o r t f a r a n d e gör!! tror ni inte att jag får ett brev där det står att dom inte finns? :s bara sådär 1-2veckor efter jag beställt dom! men vad sägs om att mejla, eller ringa, eller skicka ett brev liiiite tidigare om att dom inte finns? nedå, låt oss vänta i några veckor innan vi skickar det, och låt oss komma på att dom inte finns, att dom inte har dom? men det störigast är - att dom fortfarande ligger ute på deras hemsida, tackar! inga rosa converse till mig. men ska faktiskt kolla runt på lite olika sidor nu för jag vill ha ett par till, om inte rosa, så kanske vanliga vita? passar till det mesta faktiskt. men jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0