trött torsdag.

nästan precis kommit hem från lite jobb, &med andra ord så är jag helt slut. en hel del att göra idag, kunder osv. :) har nyss lagt på en ansiktsmask&dragit på lite bekväma kläder, inte helt fel alls!

innan idag skickade rebban sms till mig, och sa att hon behövde prata med mig, att det gällde tatueringen, fick faktiskt lite panik för jag kunde nästan känna att han ville boka om vår tid, eller något. (jag och rebban bokade samtidigt&fick samma dag&tid) så jag skickade och frågade vad det var och så, sen så ringde hon och berättade att han enbart ville ha en bild på min tatuering, och att jag skulle komma in imorgon runt 3-4 tiden, tidigare om det gick till och med. så drar nog dit cirkus 1-halv 2. så blir det fixat ! :)

annars imorgon blir det att sola ETT LITET tag med josse, sen följer hon med ner till house of pain, så jag får det fixat. sen blir det att träffa tessan på maxi, köpa mat och sen vidare till mig. strax där efter dyker sebbe och ida upp, trevligt ! :) blir mat och snack. sen cirkus 7, kvart över, dyker rebban upp. :) då blir det lite mer dricka och snack sen ska vi vidare till martin, sen därefter vidare ner i stan! så snälla guuud, eller någon? låt det bli fint väder! ♥

annars ikwell så blir det att röja, mat, sängen&tv:n. helt perfekt enligt mig ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0