långfredag.

hade riktigt skoj igår, om inget annat. bortsett från lite skandaler. men allt fixade sig tillslut ! :) tack alla som var med ! är riktigt trött osv, så kortfattar dagen på bästa sätt, typ . .

dagen : stan med jossan, sedan sola
tre tiden : träffade tess på maxi, handlade det sista
fyra tiden : ida&sebbe kom, &mat beställdes
sju tiden : rebban kom
åtta, halv nio : bussen hem till martin, förfest där. toppen!
sen : stan, stinsen osv . .
senare : hem till martin igen, sedan taxi hem till mig (ida, jag&tess)

Zzz . . !

lite bilder från gårdagen . .



lets shot it' up. rebb&jag



tess, thomas, tobbe? &alex.



ida&sebbe. "tummen"



aaaw, nemen så fiiiiiiiiiiint. martin&jag



grabbarna gräs



folket



naaaaaaaaaaw . .



nemen låt oss fotta lite

aoooooooow, nu är jag helt bortom all kontroll. trött som få om inget annat. men vad säger man? man mår som man fötjänar, mm . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0